Kontekstuaalne reklaam
Kontekstuaalne reklaam (kontekst) – reklaam (peamiselt tekst-kuulutus, harvemini - bännerid), mida näidatakse otsingusüsteemides või suurtel portaalidel ainult vastuseks konkreetsele kasutaja päringule. |
Näiteks otsingusüsteemides (google.com, yandex.com, rambler.ru jt.) kontekstkuulutus kuvatakse siis, kui kasutaja sisestab kindlat otsingufraasi. Suurtel portaalidel on sellised kontekst-kuulutused omakorda avaldatud vastavatel temaatilistel internetilehtedel.
Tänapäeval on veebilehtede kontekstuaalne reklaam kõige odavam ja maksimaalselt efektiivsem reklaami liik, millel on järgmised eelised:
- konteksti eest tasutakse vastavalt klikkide arvule
- ilmub ainult konkreetsele kasutaja päringule, järelikult toob veebilehele ainult sihtrühma kuuluvaid kasutajaid
- võimaldab saavutada kõrget külastatavuse taset Internetis kontekstuaalse reklaami avaldamise hetkest
Puudustest võib märkida järgnevaid aspekte: kontekstuaalse reklaami kasutamine Internetis on kallim, kui veebilehe edendamine (lähtudes ühe sihtrühma kuuluva kasutaja hinnast).
Tellige veebilehe kontekstuaalset reklaami ning me teostame järgnevaid töid:
- koostame märksõnade nimekirja reklaami jaoks internetis
- iga märksõna jaoks kirjutame kontekst-kuulutuse või teeme graafilise bänneri
- vajadusel teeme vastavalt mõningatele märksõnadele veebilehe reklaamlehti
- valime välja efektiivseimad reklaampindu veebilehe kontstuaalse reklaami jaoks
- kooskõlastame Teiega märksõnad, kontekstkuulutuse tekstid, reklaamlehed, valitud pinnad
- arvutame välja pakutava veebilehe kontekstuaalse kampaania ühe kuu eelarvet
- kanname kontekstuaalse reklaami süsteemidesse kõik vajalikud andmed
- esitame detailse aruande teostatud tööde kohta.
Antud teenuse maksumus sõltub ettevõte tegevusala temaatikast ja konkurentivõimest.