Veebilehtede optimeerimine

optimizacija Veebilehtede optimeerimine või veebilehtede otsingualane edendamine

Veebilehtede otsingualane edendamine otsingusüsteemides – veebilehe positsiooni tõstmine vastavalt kindlatel päringutele. Lihtsamalt öeldes:
  • kasutaja sisestas Google või teise otsingumootoris otsinguvälja fraasi, mis vastab Teie tegevusvaldkonna temaatikale, näiteks „veebilehe väljatöötamine“;
  • nägi linki Teie veebilehe 20 otsingu tulemuste seas;
  • läks Teie kodulehele ja leidis seda, mida otsis.
Põhjalikumat informatsiooni veebilehe edendamise tehnilise poole kohta saab lugeda alljärgnevalt.

sihtrühma kuuluvad külastajad

Eelkõige on vaja ära märkida, et antud veebilehe edendamise skeem on optimaalne interneti-poodide omanike jaoks. See on üks viisidest, mille abil me hakkame edendame Teie veebilehte. Kuid me ei piirdu ainult selle ühe võimalusega. Seega saame vaadata sihtrühma kuuluvate külastajate arvu, kes tulid erinevate otsingupäringute abil ning erinevatest kohtadest.

Sellise edendamise strateegia üheks puuduseks on see, et arvestatakse ka neid inimesi, kes sattusid veebilehele mitte otstarbeliste päringute tulemusena. Näitena võib tuua inimest, kes otsib organisatsiooni, kuid lõppkokkuvõttes satub WEB-stuudio kodulehele, kes töötas välja veebilehe selle organisatsiooni tarbeks. 

Sellisel juhul on lahendus üsna lihtne – me lahutame üldarvust sihtrühma mittekuuluvate külastajate arvu. Andmete objektiivsus tagatakse spetsiaalsete loendajate kasutamisega, mille abil on võimalik põhjalikult uurida iga kasutaja teekonda.

Veebilehe edendamine võtmepäringute

Antud veebilehe edendamise viisi saab kasutada enamike projektid puhul, mille tegevus on seotud tootmise või müügiga, kuid toodete erinevaid marke või artiklinumbreid teavad ainult vähesed. Näiteks igal printeril on oma mark ja mudel, kuid enamus otsib lihtsalt „head laserprinterit“.

Seega edendamine mudelite ja artiklinumbrite järgi on vähem efektiivne. Sellisel juhul valitakse peamised otsingupäringud, mille sisestamisel otsingusüsteemi leiab potentsiaalne klient Teie ressurssi.
Suure konkurentsi puhul on võimalik, et läheb tarvis nn „linkide“ eelarvet. Seda tasu võetakse linkide ja teiste ressursside ostmise eest. Näiteks Google või Yandex. Mõningates valdkondades on töötamine „linkide“ eelarveta praktiliselt võimatu.

Tellides veebilehe optimeerimise teenust meil maksate ainult tulemuse eest! Te saate tellida veebilehe edendamise teenust.

Üldine veebilehtede edendamise tehniline informatsioon

Kõik veebilehe optimeerimise tööd jaotatakse mitmeks etapiks ning enamikel juhtudel on esimeseks ja kohustuslikuks etapiks just analüüs ja audit. Sellel etapil analüüsitakse välis- ja sisefaktorid, mis mõjutavad veebilehe edendamise protsessi, viiakse läbi traffic`u analüüs, positsioonide seiret otsingusüsteemides. Antud etapil läbiviidavate tööde tulemuseks on aruanne ja soovitused, kuidas jõuda püstitatud eesmärgini.

Seejärel algab vahetu veebilehe optimeerimise protsess. Alguses viiakse muudatused sisse ressurssi struktuuri, koodi, sisusse. Edasi toimuvad veebilehe edendamise tööd pidevalt, mis võimaldab operatiivselt reageerida erinevatel muutustele otsingusüsteemide ja teiste välisfaktorite töös. Pidevalt toimub ressurssi ja Teie potentsiaalsete konkurentide positsioonide seire.

Esimeseks puuduseks veebilehe edendamisel, erinevalt Internet-reklaamist on see asjaolu, et edendaja töö tulemust ei ole kohe näha: esimesi edendamise tulemusi on võimalik märgata 2-3 kuu pärast. Teiseks puuduseks on võimalus kaotada veebilehe liiderpositsiooni otsingusüsteemi algoritmi vahetumise tõttu. Näiteks 2009 aastal võeti kasutusele uus algoritm, mis arvestas päringu geosõltuvust.
  
Edendamise leping sõlmitakse vähemalt aastaks. Seejuures on veebilehe edendamise teenuse maksumus madalam, kui reklaamkampaaniate läbiviimine, selle efekt on aga sageli kõrgem kui Internet-reklaami efekt.

Veebilehe edendamine koos Internet-reklaami kasutuselevõtmisega viib miinimumini tekkivad piirangud ja võimaldab saada stabiilselt kõrget tulemust. Niiviisi hakkab edendamine järk-järgult hoogustuma.
Me töötame Teie jaoks individuaalset veebilehe otsingusüsteemides edendamise programmi, teostame ressurssi optimeerimiseks vajalikud tööd, esitame aruanded läbiviidud tööde kohta.