Edendamine sotsiaalvõrgustikes

Social Kui te tahate, et Teie ettevõte või äri areneks, siis jätta tähelepanuta sotsiaalvõrgustike auditooriumi on vähemalt ebaratsionaalne.

Lühend SMO tähendab Social Media Optimization. See ongi edendamine sotsiaalvõrgustikes. See protsess koosneb nii SMO-st – töö veebilehega, selle muutmine, optimeerimine vastavalt sotsiaalmeediale kui ka SMM – social media marketing – turundus, edendamine, PR blogides, ühendustes, foorumites ja teistes massmeedia allikates.

Optimeerimine (SMO) – see on töö veebilehe sisuga ja Teie veebilehe varustamine SMM jaoks vajalikke elementidega (järjehoidjad, „like“, RSS-agregaatorid ja teised funktsioonid, neid kasutades võib lihtsalt lisada ressurssi sisu sotsiaalvõrgustikesse). SMM on just edendamine massmeedia allikates, s.t. välistööd.



Такой вид Интернет-маркетинга имеет целый ряд преимуществ (которые ими являются только при правильном подходе к SMM):

  • активность пользователей сети,
  • высокий уровень их доверия друг другу,
  • возможность сегментирования целевой аудитории в соцсетях по многим критериям,
  • скорость распространения информации,
  • наличие реакции аудитории на информацию и события,
  • наличие обратной связи с аудиторией и многие другие.

Многим нашим клиентам подходит площадка Facebook.com (для большинства сейчас её достаточно в принципе, для некоторых планируется подключение блогов). Эта сеть ещё во многих направлениях свободна. В то же время она более эффективна для бизнеса и аудитория её наиболее активная, продвинутая и современная.

Если вы хотите проконсультироваться или заказать продвижение вашей компании (или бренда) в Facebook (или в социальных медиа) - звоните и пишите нам! Мы всегда подумаем вместе с вами, подскажем направление мысли и сделаем для вас качественное продвижение!

Создание и раскрутка сайта в Интернет

Качественная и эффективная раскрутка сайта — недорого

Основными особенностями предлагаемых нами услуг является грамотная политика ценообразования, т.е. недорогое создание, раскрутка сайта в поисковых системах. Структура компании позволяет предлагать разумные цены на услуги, а огромный опыт сотрудников обеспечивает высочайшее качество их исполнения. Индивидуальный подход к каждому клиенту позволяет существенно снизить себестоимость наших услуг по сравнению с другими московскими компаниями.

Bänner-reklaam


Veebilehtede bänner-reklaam
– kujutab endast tekstilise või graafilise bänneri paigutamisest reeglina suurtel või temaatilistel portaalidel.

Tänapäeval kasutatakse bänner-reklaami Internetis ettevõte brändi tuntuse suurendamiseks. Ta on asendamatu uue produkti, teenuse või ettevõte esindamisel turul, samuti lühiajaliste aktsioonide ja spetsiaalsete pakkumiste läbiviimisel. On olemas mitu Internet-reklaami eest tasumise võimalust: sõltuvalt klikkide arvust, näitamiste arvust, avaldamise ajast.
banner1
Tellige veebilehe kontekstuaalset reklaami ning me teostame järgnevaid töid:
  • töötame välja bänneri teie kodulehele
  • vajadusel teeme reklaamlehti
  • valime välja efektiivseimad reklaampinnad Teie veebilehele
  • kooskõlastame Teiega bänneri stsenaariumi ja kuju, reklaamlehti, valitud pinnad
  • arvutame välja veebilehe bänner-reklaami maksumuse ühe kuu eelarvet
  • paigutame bännerid valitud Internet-pindadel
  • esitame detailse aruande teostatud tööde kohta.

Kontekstuaalne reklaam

   
kontekst  logo google
Kontekstuaalne reklaam (kontekst) – reklaam (peamiselt tekst-kuulutus, harvemini - bännerid), mida näidatakse otsingusüsteemides või suurtel portaalidel ainult vastuseks konkreetsele kasutaja päringule.

Näiteks otsingusüsteemides (google.com, yandex.com, rambler.ru jt.) kontekstkuulutus kuvatakse siis, kui kasutaja sisestab kindlat otsingufraasi. Suurtel portaalidel on sellised kontekst-kuulutused omakorda avaldatud vastavatel temaatilistel internetilehtedel.

Tänapäeval on veebilehtede kontekstuaalne reklaam kõige odavam ja maksimaalselt efektiivsem reklaami liik, millel on järgmised eelised:

  • konteksti eest tasutakse vastavalt klikkide arvule
  • ilmub ainult konkreetsele kasutaja päringule, järelikult toob veebilehele ainult sihtrühma kuuluvaid kasutajaid
  • võimaldab saavutada kõrget külastatavuse taset Internetis kontekstuaalse reklaami avaldamise hetkest

Puudustest võib märkida järgnevaid aspekte: kontekstuaalse reklaami kasutamine Internetis on kallim, kui veebilehe edendamine (lähtudes ühe sihtrühma kuuluva kasutaja hinnast).
Tellige veebilehe kontekstuaalset reklaami ning me teostame järgnevaid töid:

  • koostame märksõnade nimekirja reklaami jaoks internetis
  • iga märksõna jaoks kirjutame kontekst-kuulutuse või teeme graafilise bänneri
  • vajadusel teeme vastavalt mõningatele märksõnadele veebilehe reklaamlehti
  • valime välja efektiivseimad reklaampindu veebilehe kontstuaalse reklaami jaoks
  • kooskõlastame Teiega märksõnad, kontekstkuulutuse tekstid, reklaamlehed, valitud pinnad
  • arvutame välja pakutava veebilehe kontekstuaalse kampaania ühe kuu eelarvet
  • kanname kontekstuaalse reklaami süsteemidesse kõik vajalikud andmed
  • esitame detailse aruande teostatud tööde kohta.

Antud teenuse maksumus sõltub ettevõte tegevusala temaatikast ja konkurentivõimest.

SEO– Copywriting

SEO 2 SEO-copywriting – tekstide loomine avaldamiseks veebilehtedel

See mõiste koosneb kahest osast – SEO ja copywriting.

SEO (i.k. Search Engine Optimization – optimeerimine otsingusüsteemidele) – teksti optimeerimine edendamiseks otsingusüsteemides selliselt, et kasutaja, kes loeb veebilehel avaldatud informatsiooni ei märkaks fraase, mis aitavad kaasa veebilehe edendamisele otsingusüsteemides.



Copywriting – erineva temaatika ja raskusastmega tekstide kirjutamine. See tähendab, et veebilehel avaldatav tekst töötatakse välja meie kvalifitseeritud spetsialisti poolt. Teil jääb ainult valida teksti või artikli temaatikat ja suunda, meie aga valime materjali, kirjutame vajaliku artikli ja avaldame seda Teie veebilehel. Samuti võime töötada välja reklaamteksti.